De niche van mijn nicht(je)

Mijn nicht Anja Guldemond benaderde mij voor het bouwen van een website. Na een lange carrière in de zorg als verpleegkundige, met een specialisatie in de palliatieve zorg, heeft zij zich onlangs bijgeschoold tot rouw- en verliestherapeut. Met de start van Praktijk Anja Guldemond neemt zij een nieuwe stap die goed bij haar kennis en ervaring past. Wat haar stap actueel maakt is dat zij zich (ook) wil richten op verpleegkundigen die overbelast zijn geraakt door zorgverlening aan Corona-patiënten.

Niche kiezen

Het woordje ‘ook’ heb ik tussen haakjes gezet. Uiteraard wil zij iedereen bedienen die te maken heeft met verlies (van gezondheid). Mijn ervaring met startende ondernemers is dat zij het spannend vinden om een niche te kiezen. Toch mag zij zich hier gerust mee profileren, want wie kan verpleegkundigen beter ondersteunen in deze zware tijden dan een zeer ervaren en kundige collega-verpleegkundige?

Naar buiten treden

Voor de start van haar praktijk heeft zij optimaal gebruik kunnen maken van de aanwezige kennis van vormgever Matthja Sterk, tekstschrijver Linda Welther en webbouwer Zin In Webdesign. Ieder gesprek heeft haar weer een stap verder geholpen in de realisatie en concreet maken van haar ideeën. Nu kan zij naar buiten treden en aan de slag om haar praktijk onder de aandacht te brengen.

Bedankt voor het vertrouwen Anja en succes met deze en volgende stappen.

Foto: Ann Savchenko



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *